W dniu dzisiejszym zostały zwrócone pieniądze za moje zamówienie w muve.pl z dnia 17.12.2018 r.
Niby ok. Wolałbym jednak moje zamówienie…
Niestety to wszystko dopiero po materiale, który zrobiłem oraz wielu komentarzach na fb.
Nie dostałem też żadnej wiadomości o anulowaniu zamówienia oraz ewentualnym zwrocie pieniędzy. Zostały wysłane i tyle.
Nadal pozostaje wiele kwestii do wyjaśnienia:
- Dlaczego została wyłączona infolinia i czemu sklep unika kontaktu?
- Dlaczego pojawiają się znikome odpowiedzi na posty użytkowników?
- Dlaczego pozostaje tyle niezrealizowanych zamówień od listopada 2018 r.?
- Dlaczego sklep nie odpowiada na wiadomości wysyłane na fanpage oraz mail?
- Jeżeli użytkownicy dostali zwrot pieniędzy a wcześniej wiadomość, że ich zamówienie zostało wysłane to co się stało z tą paczką?
- Zobaczymy kiedyś oficjalne stanowisko wraz z przeprosinami?
Takie rzeczy będą się dziać cały czas, jeżeli ze sklepu robi się „fabrykę”. Podczas prowadzenia działalności gospodarczej związanej ze światem gier należy robić to z pasją. W miarę pozyskiwania dużego grona klientów o tym się zapomina.