W dniu dzisiejszym zostały zwrócone pieniądze za moje zamówienie w muve.pl z dnia 17.12.2018 r.

Niby ok. Wolałbym jednak moje zamówienie…

Niestety to wszystko dopiero po materiale, który zrobiłem oraz wielu komentarzach na fb.

Nie dostałem też żadnej wiadomości o anulowaniu zamówienia oraz ewentualnym zwrocie pieniędzy. Zostały wysłane i tyle.

Nadal pozostaje wiele kwestii do wyjaśnienia:

  1. Dlaczego została wyłączona infolinia i czemu sklep unika kontaktu?
  2. Dlaczego pojawiają się znikome odpowiedzi na posty użytkowników?
  3. Dlaczego pozostaje tyle niezrealizowanych zamówień od listopada 2018 r.?
  4. Dlaczego sklep nie odpowiada na wiadomości wysyłane na fanpage oraz mail?
  5. Jeżeli użytkownicy dostali zwrot pieniędzy a wcześniej wiadomość, że ich zamówienie zostało wysłane to co się stało z tą paczką?
  6. Zobaczymy kiedyś oficjalne stanowisko wraz z przeprosinami?

Takie rzeczy będą się dziać cały czas, jeżeli ze sklepu robi się „fabrykę”. Podczas prowadzenia działalności gospodarczej związanej ze światem gier należy robić to z pasją. W miarę pozyskiwania dużego grona klientów o tym się zapomina.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o